Mar 2, 2012

Lutja


Në një darkë, në të cilën janë ftuar edhe fqinjët, djali i vogël fillon lutjen:
- Zot të falënderoj që më ke dhënë kaq prindër të mirë. Faleminderit mysafirëve dhe fëmijëve të tyre që mi kanë ngrënë të gjitha biskotat dhe akulloren. Bekoji në mënyrë që të mos vijnë më kurrë.
Këtë dimër të lutem dërgoju rroba të gjithë të varfërve, vajzave të zhveshura në telefonin e babait tim dhe ndërtoju shtëpi burrave të varfër, të cilët shfrytëzojnë dhomën e nënës kur babai është në punë. Amin!

1 comment:

  1. Burri im bëri kërkesë për divorc, por me ndihmën e Dr. Dawn Acuna, unë dhe bashkëshorti im jetojmë në paqe me gëzim dhe lumturi. dhe tani ai më trajton si një mbretëreshë dhe më përqafon gjatë gjithë natës, kjo është ajo që kam kërkuar ndonjëherë nga burri im falë Dr dawn acuna, kontakto në Whatsapp:{ +2348032246310 }Email: ( dawnacuna314@gmail.com ) *Nëse doni të pajtoheni me të dashurin tuaj.*Nëse doni që barishtet të mbeteni shtatzënë.*Nëse doni një unazë magjike.*Nëse doni të kuroni çdo lloj sëmundjeje.*Nëse doni të bëheni të famshëm në biznesin tuaj.Dhe të tjerëve , Ju premtoj rezultat pozitiv për qind, ajo është e sinqertë që i mban gjithmonë fjalët e saj.

    ReplyDelete

Zgjidh njerin nga nenopsionet per te komentuar, me e preferuara eshte Name/URL.