Mar 5, 2011

Burri ideal

Një vejushë e pasur dhe e vetmuar vendosi që kishte nevojë për një burrë tjetër në jetën e saj kështu që ajo vuri një reklamë në një gazetë, e cila thoshte kështu:

Një vejushë e pasur kërkon të ndaje pasurinë dhe jetën e saj me një burrë……..aplikuseve ju nevojitet të kenë këto kualifikime:

1) Te mos me rrahë kurrë
2) Te mos më ikë kurrë
3) Duhet të jetë tepër i mirë në krevat

Për disa muaj, kishte shumë telefonata dhe vizitat në shtëpi ishin të shumta nga burrat që e kërkonin por asnjë nuk kishte kualifikimet që ajo kërkonte.

Një ditë i ra zilja e shtëpisë dhe ajo hapi derën për të gjetur një njeri pa krahë dhe pa këmbë shtrirë tek dera.

E hutuar, ajo pyeti: “Kush jeni ju? Dhe çfarë doni?”

“Përshëndetje”, tha ai, “kërkimi juaj ka mbaruar, sepse unë jam burri i ëndrrave tuaja. Unë nuk kam asnjë krah, kështu që unë nuk mund t’ju godasë dhe nuk kam asnjë këmbë, kështu që unë nuk mund të iki kurrë”.

“Po po, atëherë,” tha ajo, “a mendoni që jeni i mirë në krevat?”
Për të cilën ai u përgjigj….. “Epo, me çka ta merr mendja se i rashë ziles?

No comments:

Post a Comment

Zgjidh njerin nga nenopsionet per te komentuar, me e preferuara eshte Name/URL.