Dec 8, 2012

Lutjet

Lutja e SAJ

Zoti im, para se të fle do të të them çfarë dua:
- Më dërgo një burrë të këndshëm që të më ofrojë gjithmonë kënaqësi. 
- Komplimentet t’i japë me lehtësi dhe të jetë vetëm i imi.
- I cili do të më mbajë në duar dhe do ta kujtojë gjithmonë ditëlindjen time.
- Do të kryejë marrëdhënie vetëm kur unë dua dhe gjithmonë do të më puthë si ditën e parë.
- Do të më bëjë masazh këmbët, duart, gjithë trupin...
- Të jetë gjithmonë i butë dhe të mos fshehë asgjë nga unë.
- Një mashkull me mendje të pastër, të lutem sa më shpejtë dërgoma!

Lutja e TIJ

Zoti im, dërgoma një nimfomane që nuk flet kurrë, e cila ka biznes pijesh dhe siguron bileta për ndeshjet e futbollit!

No comments:

Post a Comment

Zgjidh njerin nga nenopsionet per te komentuar, me e preferuara eshte Name/URL.