Dec 31, 2012

Bisedë ne telefon 2012

2 comments:

  1. Burri im bëri kërkesë për divorc, por me ndihmën e Dr. Dawn Acuna, unë dhe bashkëshorti im jetojmë në paqe me gëzim dhe lumturi. dhe tani ai më trajton si një mbretëreshë dhe më përqafon gjatë gjithë natës, kjo është ajo që kam kërkuar ndonjëherë nga burri im falë Dr dawn acuna, kontakto në Whatsapp:{ +2348032246310 }Email: ( dawnacuna314@gmail.com ) *Nëse doni të pajtoheni me të dashurin tuaj.*Nëse doni që barishtet të mbeteni shtatzënë.*Nëse doni një unazë magjike.*Nëse doni të kuroni çdo lloj sëmundjeje.*Nëse doni të bëheni të famshëm në biznesin tuaj.Dhe të tjerëve , Ju premtoj rezultat pozitiv për qind, ajo është e sinqertë që i mban gjithmonë fjalët e saj.

    ReplyDelete
  2. Nuk mund të harroj sesi (magjia e bardhë) më ndihmoi të rikuperoja martesën pas 6 muajsh ndarje me gruan time për shkak të grindjes dhe ajo u largua dhe nuk u kthye më tek unë, bëra aq shumë për ta kthyer atë, por asgjë nuk funksionoi. deri sa pashë një koment në internet kur dikush po dëshmonte se si (magjia e bardhë) e ndihmoi atë të rivendoste burrin e saj dhe kështu e kontaktova përmes emailit të tij dhe pasi shkrova çështjen time ai më siguroi se do të më ndihmonte të kthehesha me gruan time pas 3 ditësh pasi bëri magjinë e dashurisë, dhe pasi ai bëri magjinë, gruaja ime u kthye në shtëpi dhe u lut që i vinte shumë keq sot jam kthyer me gruan time dhe jemi të dy të lumtur dhe jetojmë sërish bashkë. Unë e di se ka shumë njerëz atje që duan të rikthejnë të dashuruarit e tyre dhe shumë që duan të mbeten shtatzënë ose të kurojnë sëmundje. ju lutemi kontaktoni (magjinë e bardhë) Për shkak se ai është përgjigjja e përsosur për problemin tuaj, detajet e kontaktit të tij në emailin { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete

Zgjidh njerin nga nenopsionet per te komentuar, me e preferuara eshte Name/URL.