Jan 31, 2012

Ai dhe ajo


Ditari i asaj:
“E shtuna ka qenë ditë e çuditshme. Tërë ditën kam qenë me shoqet në shopping dhe u vonova pak. Ndoshta kjo ka qenë arsyeja pse ai ishte nervoz. Rrugës për në shtëpi i thashë se e dua. Ai vetëm heshti. Pse edhe ai thjeshtë nuk më tha të dua? Kur arritëm në shtëpi e ndjeva sikur e kam humbur dhe se ai nuk dëshironte të kishte punë me mua. Tërë mbrëmjen qëndroi i ulur para televizorit dhe nuk e foli asnjë fjalë. Shkova të flija. Pas 10 minutash edhe ai u shtri afër meje dhe papritur filloi të reagojë në përkëdheljet e mia dhe bëmë dashuri. Por ende e kisha atë ndjenjën sikur po më qëndronte larg. Mendova të flisja me të por atë tashmë e kishte zënë gjumi. Nuk e di çfarë të bëjë më, jeta ime nuk ka kuptim.

Ditari i tij:
“Sonte humbi Barcelona, por kam pasur një seks të mirë”.

No comments:

Post a Comment

Zgjidh njerin nga nenopsionet per te komentuar, me e preferuara eshte Name/URL.